ponedeljek, 4. marec 2013

Day 2: Walk, walk, walk...

Sobota je bila naš prvi dan, ki smo ga v celoti preživeli v New Yorku. Ob 9. uri smo se vsi zbrali pred hotelom (po tem, ko smo celo večnost čakali na zajtrk, ki smo ga nekateri morali kar na hitro stoje oziroma med hojo pojesti) in se s profesorjem Kranjcem odpravili do metro postaje, kjer smo si kupili 7-dnevne karte za metro. Potem pa smo se vsi skupaj odpravili na ogled po mestu. Najprej smo se od Columbus Circla sprehodili po Central Park South cesti in si medtem ogledali pestižen hotel Plaza. Nato pa smo se po Peti Aveniji odpravili proti jugu Manhattna. V Trump Tower-ju smo si ogledali zlat slap, na Rockefeller plazi pa drsališče. Na 43. cesti smo zavili levo in se sprehodili do Grand Central Terminal, nato pa smo si še dobro pretegnili vratove med gledanjem Chrysler Building. Dejansko si v New Yorku kar pogosto razgibaš vrat z gledanjem v višine, saj so skoraj vse stavbe nepredstavljivo visoke. Po razgibavanju smo se odpravili v New York Public Library, nebesa za študente prava, seveda. ;) velikokrat sem slišala: če bi pri nas imeli tako knjižnico, bi se pa tudi jaz več učil(a). Good, blame it on the library...
Počasi se je bližal čas kosila in zato smo se malo razdelili. Nekateri so se odpravili na ladjico, s katere so si z reke Hudson ogledali Manhattan, drugi smo si privoščili kavo in malo posedeli v Bryant parku, tretji pa so se še malo sprehodili naokoli. Kosilo smo si privoščili v Olive Garden na Times Square. Kljub relativno visokim cenam, se je po mojem mnenju kosilo splačalo. Sama sem bila namreč tako sita, da sem po kosilu lahko samo še po trgovinah hodila. ;)
Nekateri so si namesto newyorškij trgovin raje ogledali še nekatere druge znamenitosti, zvečer pa se je nekaj študentov odpravilo v Guggenheim, saj je ob sobotah zvečer "akcija", ko lahko za vstopnino daš toliko, kolikor želiš.
Po vseh prehojenih kilometrih sem zvečer mislila, da mi bodo noge odpadle. Kakšne bolečine. Na žalost te bolečine čez noč niso popustile in "trpim" še danes, ampak: It's so worth it. New York je odlično mesto in kako si ga lepše ogledat kot tako, da ga prehodiš.

Bye bye, Kaja R.























Ni komentarjev:

Objavite komentar